welcome friends

Monday, April 23, 2012

keje pon ada exam jugak..

assalamualaikum..
petang-petang yang amat mengantuk nie..setelah menghadap buku yang setebal kamus, mate aku pun jadi berpinar-pinar je rasenye..jenuh owh bace buku yang setebal kamus nie..meh aku tunjuk cikit buku tersebut..

ini adalah pandangan hadapan buku tersebut
(gambar ehsan incik google)


nie dari sisi tepi..(agak2 korang, same macam kamus tak ketebalan beliau?)
(gambar ehsan incik google)


mana tak mengantuk, dah la dalam buku tu sume tulisan je..macam bace buku sejarah je aku rase..tapi, buku sejarah pon ade gambar taw??len kali, letak la gmbar kartun ke..segar sikit mata aku nak bace beliau nie..ingat keje dah tade exam..tak payah nak bace buku lagi..sekali, die punye exam tak nak kalah mase study punye exam..atleast mase study buku tade la tebal macam kamus..nie..adooiiiii..makan minggu jugak la nak bace sume nie..

yang untungnye, mase exam boleh bawak buku dan dibenarkan merujuk buku tersebut..tapi, benda yang paling penting korang kena buat kt buku tu adalah "tagging"..!!ini perkara wajib..kalau korang tak tagging buku tu, memang tak sempat la nk rujuk buku tu..

contoh tagging adalah seperti di atas..

jumlah buku yang korang wajib ada adalah 3..

1. perintah-perintah am dan arahan perbendaharaan (buku nie pulak dah banyak keluaran. ikot tahun tak silap aku. sekaran nie paling latest oktober 2011. warna biru tua)
2. pekeliling kemajuan pentadbiran awam (PKPA)
3. Arahan Keselamatan (buku ini terhad)

ok lah..sampai sini dulu..aku nak recall balik ape yang aku dah study..exam dah dekat..semoga aku berjaya..encek kanda, doakan saya ye??hehehe


notakecil : google maps cari jalan pegi bangunan sapura...

peace yaw..!!
^_^


2 comments:

  1. salam

    saya ingin resuest, bolehkah cik bagi rujukan untuk buku arahan keselamatan dalam bentuk APA?

    terima kasih

    ReplyDelete
  2. buku arahan keselamatan tu memang buku.. buku tu terhad..
    kalau nak buku tu, biasenye HR yang simpan.. kene pinjam buku tu..
    arahan keselamatan tu biasenya tentang pengurusan fail.. bilik fail..
    akta rahsia.. semuanya pasal keselamatan.. macam kunci.. fail sulit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..