welcome friends

Monday, August 1, 2011

sebelah hati~~

assalamualaikum..

minggu lepas, hari jumaat dapat surat penempatan..orang kata aku patut bersyukur sebab ditempatkan di tempat yang aku sendiri mohon..tetapi, nape sebelah hati aku lagi rase macam nak meletop je..adooiiii...puas da nages minggu lepas bile dapat surat..tapi, bukan surat aku yang aku nages kan..tapi surat encek kanda tercinta aku..perit nak katakan..korang tengok jela sendiri surat nie..


see...!!!encek kanda diarahkan ke maran, pahang..!!!tak tau nak kata ape bile dapat je surat nie..macam2 rase ade..dah puas nages..tengah pk macam2..cari sape org kl yang nk ke maran nie..tapi,tak tau la cmne..encek kanda dah serabut pkkn transport die..aku rase nk nages je tengok die..ya ALLAH..permudahkan lah segala urusannya..

rase nak nages lagi je nieh...


harap2 ada hikmahnya disebalik semua nie..amin..kuatkan semangat ye sayang..?!!semoga semuanya berjalan dengan lancar..


aku : menghitung hari..detik demi detik..
blog : banyak2kan bersabar..
aku : pjj la nampaknye lepas nie..(percintaan jarak jauh)
blog : kan menguji cinta korang..setia ke tak..
aku : aku akan tetap setia..sampai kawen..pstu nnt minta dekat2..hem..15.8.11..cepatnye masa tu..:'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..