welcome friends

Friday, November 18, 2011

cerita hari qurban..



assalamualaikum..

haloooo semorang..!!lame tak update blog..bz la katekan..banyak benda yang terjadi dan tak dapat dielakkan..sampai asyik moody je bermenjak2 nie..


cian encek kanda..kene melayan aku yang asyik nak moody nie..tp,ari nie bukan nak cerita pasal moody aku..sebab tu PnC..tak bole citer ma..nanti jadi isu besar..hehehehee..masuk paper pulak kang..keh..keh..keh..

saje nak citer pasal hari raya qurban yang dah berlalu sangat lama tuh..sebab ade sesuatu yang aku nak tunjuk kat korang..sebab aku tak tau ape ke namenye mankanan nie..tapi, sedap seh..!!mak cu yang buat..meh aku bagi tunjuk makana
n tu key?kuih kot..tp,erk..tak tau la..mari kita tengok..


hah..agak korang,ape name makanan nie??

yang aku tau,makanan nie manis..mak aku kata yang putih tu santan..tp,nape aku tak rase macam santan ek?mak aku kata kuih sagu?yeke??macam tak sa
me je??ke aku yang tak tau kuih sagu tu cmne..hehehee..

ape2 pun, tak lambat kot nak ucapkan :



SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..

* NOTA COMEL : aku dah pandai pakai selendang..;)

peace yaw..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..