welcome friends

Thursday, May 3, 2012

panas + sejuk = ???



sedapnye menikmati hot coklet pagi pagi yang sejuk nie..ditambah pulak dengan roti bakar sapu pelanta letak gule sikit..pergh..!!terangkat beb..lepas tu, duduk pulak menghadap belog aku ni. yang semakin hari aku semakin rajin pulak nak update beliau. entah mimpi ape tah aku makin rajin. kalau tak, tunggu dah berdebu n bersawang belog aku nie baru la aku nak bukak beliau dan baru la terkedek kedek nak update. sampai beliau kadang kadang saje kata aku salah password..cinabeng betol..!! 

ok, terus ke topik kite hari nie.. kau sejuk aku panas..erk..agak agak korang, aku nak bercerita pasal ape nieh??

 gambar ehsan incin gugel

gambar ehsan incik gugel

ok..terus ke topik..jangan melilau lilau lagi aisyah.. masih bercerita mengenai percintaan..wah..suke betol aku pasal cinta cinta nie..berbunge bunge je mate.. mentang mentang akak aku dah nak kawen.. aku pulak yang berbunge bunge..tah nape tah.. (mungkin aku bayangkan aku yang nk kawen kot?hehe..menggatal lebih). sebenarnye aku cume nak kongsi pendapat je.. korang pon tau la kan, aku nie memang suke nak bercerita je.. cerita merepek repek pulak tuh..

gambar ehsan incik gugel

korang percaya tak, dalam sesebuah percintaan tu, mesti ada yang sejuk dan ada yang panas?? percaya lah.. sebab, kalau due due panas, susah nak bertolak ansur.. susah nak bagi pendapat.. sebab masing masing nak menang. sume die yang betul. tapi, percaya lah, tanpa korang sedar, sama ada korang yang panas, atau pasangan korang yang panas sebenarnye.
gambar ehsan incik gugel

untuk mengekalkan sesebuah hubungan, salah sorang antara korang, mesti seorang yang sangat sangat sejuk. sebab, api kalau nak disejukkan, pakai air. aku tak nafikan, yang aku sendiri panas. sebab tu encek kanda sejuk..hehehe..nk interframe jugak..belog aku kan? ade aku kesah? cube korang renung renungkan kembali, siapa yang sejuk dan siapa yang panas sebenarnye dalam perhubungan cinta korang. korang akan dapat jawapan dan mungkin akan sokong cikit la pendapat aku nie.. memang sorang sejuk, sorang panas.


gambar ehsan incik gugel

korang yang panas tu, bagi aku korang kene bersyukur banyak banyak sebab dapat orang yang sejuk a.k.a sabar macam pasangan korang tu.. bukan senang nak jadi seorang yang sejuk dan penyabar macam pasangan korang tu.. hargailah dorang.. dan korang akan rasa menyesal kalau meninggalkan mereka. mungkin pasangan korang tu ade kelemahan jugak, tapi, korang kena ingat, sabar tu bukan satu benda mudah untuk kite terapkan dalam diri kita nie taw??aku sendiri pon masih mencuba untuk menjadi seorang yang penyabar.





gambar ehsan incik gugel

ok la korang,cukup lah untuk jam nie.. nak update entry nie pon berejam lamenye.. aku  nak sambung buat kej..

k..bai..

notakecil : sedang mengedarkan kad kawen akak aku..bile la masa untuk edarkan kad kawen aku pulak..huhuhu..

peace yaw..
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..