welcome friends

Wednesday, September 8, 2010

tak percaya..??

wahahahah..
raye..
seronok..
seronok ker??
hurm....
pk dulu...

"aisyah, mr thambu panggil"
jantung berdegup laju.ni la masalahnya kalau dengar mr thambu panggil.mesti jantung tak nak berhenti berdegup laju dan kencangnya..adoi..
dengan langkah yang longlai, aku melangkah ke bilik mr thambu..
"ya mr thambu. ada apa yang saya boleh bantu?" dengan lembut aku bertanya.
berdoa di dalam hati agar dia tak marah..
"selamat hari raya aisyah..nie duit raya untuk u"
ha...??
duit raya???
nie la part yang seronok..
dah lah semalam baru dpt gaji..
alhamdulillah..
rezeki..
"terima kasih mr thambu" dengan senyum yang panjang lebar, aku tersenyum sampai ke tempat duduk ku..
tu la, pk lg bukan2..tak baik betul aku ni..



selamat hari raya 2 all my fren..
=))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..