welcome friends

Tuesday, January 25, 2011

cinta tidak semestinya memiliki~~

tengah hari cmni,mood nak update blog mmg rajin..heheheh..kene pulak ngn cuace yg sejuk nieh..pergh..!!mao tido rasenye..tp,kuatkan semangat..update blog..!!hehehe..

tibe2 je ai terpikr,betul kata orang..cinta tidak semestinya memiliki..hai..sedih pulak ai dengar statement tuh..tp,bile ai pk balek..betul jgk tuh..ai sendiri mengalami situasi tuh..sebab tu ade orang kata, becinta 9 10 tahun..kawen ngn orang lain..so,ai rase beter ai bwk diri ai..jgn terlalu mengharap sangat dengan cinta nie..nnt merana..makan hati..


hah..ai tak nak jadi cmtuh..sbb tu org kata,cinta petama,cinta pada Yang Maha Esa..mesti kite dapat menerima walau apa pun rintangan..semoga ai tak kan mengalaminya lagi..mgkn ai perlu berhati2 lepas nie..jangan terlalu mengharap sangat kepada benda yang tak pasti..

lagi satu,jangan terlalu percaya kan orang yang kita cintai tuh..kenapa??sebab,tak semestinya dia akan menjadi suami/isteri kita..rite??jangan serahkan seluruh jiwa dan raga..zahir dan batin kat gf/bf kite tuh..sebab,belum tertulis lagi dia kan menjadi pasangan kita di akhirat kelak..

biar kita sentiase bahagia selamanya..cintailah orang yang benar2 di takdirkan untuk kita..iaitu,pasangn yang telah di ijab kabulkan..mereka sah untuk melakukan apa sahaja..kerana,syurga seorang isteri,di bawah telapak kaki suami..

semoga ai dapat jadi keluarga yang bahagia seperti dalam gambar ni..amin..~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..