welcome friends

Tuesday, July 19, 2011

tengok la..!!

assalamualaikum..

melampau betul aku hari nie, post sampai 3 entri..hehehe..nie kes da gile seketika nak update blog..maklum la..da lame tak update blog..tu yang menggila nk update blog nie..hehehe..entri yang nie sebenarnya saje je..hehehe..cume nak bagi tau kt korang sume yang aku da pon masukkan gambar encek kanda..!!!!hehehe..

mau tengok??eleh, tengok je kt kiri tuh..hah..ade kan??yang pakai baju bola tuh..hehehhe..smart plak tengok encek kanda pakai cmtu..tu yang letak gambar tu..dalam banyak-banyak gambar, gambar tu yang aku suke..

ke nak aku publish gambar die kt cnie..??ala...tak yah la ye??tengok je kt kiri tuh..ade dah..kang malu pulak encek kanda aku tu kang..hehehe..ok la, aku cume nak bagi tau tu je.. sapa yang selalu update sal aku,mesti paham nape aku publish entri ni ari nie..ok la..

tata~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..