welcome friends

Tuesday, July 19, 2011

tutup?aku ke mana??

assalamualaikum..

lame benar rasenye aku tak update blog ni..memang lame la..sejak ade bos baru nie..susa gk nk on9..muke buku pon aku da deactive..encek kanda pon deactive same..so,senang la..tade nk jeles menjeles bagai..ok..ari nie bukan nak citer pasal jeles ye..?nk cerite pasal ofis aku nie nak kene tutup.aduyai..sedih nieh..!!


jom recap balek cerita aku dekat ofis nie..kalau di ingat2,ofis nie la tempat aku petame kali di interview keje kerajaan (tp,ofis aku nie kerajaan atas langit kot..hehehe)..1st time dapat keje kerajaan..terus dapat..alhamdulillah..

cerita kedue plak, kt cnie la aku blaja tak pemalu..dulu,mase aku blaja dulu,aku malu dengan public..tapi,dekat cnie bila aku ditawarkan sebagai pembantu tadbir (kesetiausahaan) aku blaja jangan malu dengan public..sebab SU kan banyak memainkan peranan bila dengan public..walaupun,aku banyak kekurangan,tp kt cnie aku da buang sume tu..kalau asyk pandang ke bawah,sampai bila kita nak ke atas kan??


shinchan pon tau berpk..hehehe

cerita ketige plak, nie part yang bez..hehehe..korang pon tau kan,kt cnie la aku kenal encek kanda aku..hehehe..nie pengakuan jujur ok??tak sangka pulak nak tersangkut dengan encek kanda tuh..jodoh kot..??kan??insyaALLAH..kalau ada ke izinan dan jodoh, bole la makan nasi minyak kot..tu kene tanya mak..hehehe..sebab kan aku ngn encek kanda aku nie baru kenal..die pon tak kenal secara rasmi dengan mak aku..nanti aku nak bawak die jumpe mak aku..tunggu mak aku kata ok la..baru bawak..



kalau cerita bab encek kanda,rase tak cukup satu entry nie taw??hehehe..so,kite kene cepat2 tukar cerita..kang korang bosan dengar cerite aku..so, cerita ke empat, tempat nie juga mengajar aku erti kesabaran..tau kenapa??baru 2 bulan aku keje kt cnie,aku dapat bos baru..bos wanita ok??dengan bos wanita nie,kite kene pandai bermain dengan emosi taw??di watnye bos tengah datang bendera jepun??siap la..tapi, honestly memang seronok keje dengan bos baru aku nie..die memang seorang yang sangat detail..dan itu menyebabkan aku juga menjadi seorang yang detail juga dalam menyemak sesuatu dokumen..


cerita seterusnya pula, kalau nak tau, tadi baru je abez ISO dalaman..seronok sebab aku hanya dikenakan penambahbaikan sahaja..tapi, prosuder yang baru tu keluar pon bulan julai..yang audit tadi tu untuk awal tahun sampai tengah tahun..means sampai bulan 6 je..tak kesah la..bukan susah pon..juz meeting lepas nie, tambah tarikh disediakan je..hehehe..bangga sebab aku kan masih kontrak..tapi,mampu untuk menjaga prosuder pengurusan mesyuarat dengan jayanya..hehehe..alhamdulillah..

ok la..tutup cerita..cerita pasal ofis aku nie nak tutup..memang kaw2 sedih la woi..!!!macam2 yang aku dok pk..mane taknye, tak tau ditempatkan kt mane..tak tau cmne nak pegi tempat tu nanti..kt mane encek kanda aku akan ditempatkan pulak..camne bos baru aku nanti??ke masih bos yang sama..sebab die penah kata nak bawak aku sekali..hem..macam2 soalan yang maen2 kt kepala otak aku nie..pening..!!


semoga segalanya berjalan dengan lancar..proses kemas barang personal pon aku da start..nanti nak pinjam angah hard disk la..nak masuk maklumat dalam tu..nnt nak bawak tempat baru..kepada PPSPPA Selangor, kalau ada jodoh,kita jumpa lagi ek??

tata~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..