welcome friends

Monday, October 3, 2011

teman tido baru..!!

assalamualaikum..

hehehe..sila kata aku rajin sebab nie entry aku yang ke2 setelah meminta izin encek kanda untuk mengepost entry nie..hehehhe..sebab dok sebok bersms dengan encek kanda tadi..die kata, wt blog dlu..nanti sms ok??bukan lari pon..hehehhe..

ok, ingat lagi tak dengan entry yang ini sila klik sini. ha..ingat dah kan..? kali ni, post pasal kawan baru michan pulak..encek kanda bagi semalam (2.10.11) mase kawen din..erk, encek kanda, kenapa awak semakin mulat??hehehhe..tape, comel..!!macam saya..!!eeeerrkk??yeke??hahaha..

mahu tengok kawan baru michan?

tada....


comel tak baby pink??tu la name die..name die baby pink..!!sebab die pink..encek kanda nie tau2 je yang aku memang suke benda yang warna pink nie..heheh..matching pulak dengan kaler pebret encek kanda..biru..memang comel la..kalau dapat yang lagi besar, mesti lagi cumel..hehehe..bole ke encek kanda??nak lagi besar..hehehe..gurau je..

ni pulak michan dengan baby pink..


kepada encek kanda, terima kasih sayang..!!baby pink ni comel sangat2..sume jelez tengok die..along jelez..idah jelez..hehehe..pandai awak pilih kan?terima kasih banyak2..

p/s : seronok taw dapat jumpe encek kanda semalam..die makin mulat..macam saya..hehehe..comel..!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..