welcome friends

Monday, October 3, 2011

tengok kawan kawen..!!

assalamualaikum..

halo..halo..hehehe..lame rasenye tak berblog nie..hehehe..nie baru ade kesempatan..sementara encek kanda belom sms..sementara cik hp belom berbunyi (sekarang pakai hp encek kanda..bole 3g taw..hehehe) tq encek kanda..ok2..balik pada topik..

selamat pengantin baru din..!!!din officemate aku mase kt ppsppa selangor..yang sekarang nie telah terkubur..tanggal 2 oktober 2011, selamat lah din bersanding dan makan beradap sekali..heehehe.. seronoknye tengok din kawen..ble pulak aku punye turn nie??hem..encek kanda..agak2..??hehehe..

so, jom kite enjoy gambar yang sempat aku amek mase hari kejadian..enjoice..!!

gambar yang aku sempat

kalep dan kak win..si pasangan biru..;)

ingat pengantin je ke sedondon, kami pon nak..heheehe..

fakhrul dan kak mas..pasangan hijau..

kami memang suke menyebok..hehehe (eh, kamera aku, suke hati aku la kan?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..