welcome friends

Saturday, September 17, 2011

aku makin berisi??

assalamualaikum..

selamat pagi semua.!!pagi2 yang sejuk macam ni,memang bez post entry nie..sebab tade sape nk kacau..line pon chantek je terletak..tapi,mata ala-ala mata orang nk tido nie..eh,ta bole tido..!!nanti rezeki tak masuk rumah..pesan arwah nenek aku..rindunye kat nenek..rase macam baru je semalam jaga nenek..tape la..ALLAH lebih menyayanginye..

back to da topic..hehehehe..aku makin berisi??OWH TIDAK...!!!!ramainye yang kta aku makin berisi..haish..!!!berisi sangat ke??ish..nie yang risau nie..tapi,encek kanda kata tape..mane ade berisi sangat..comel2 je..hahahaha..puji diri sendiri jap..eh,bukan..encek kanda yang puji..hahaha.. suke2..tapi,betol ke aku makin berisi..??erk..sebab makcik aku pon kata macam tu..aiyak..!!

kawan sekolah rendah aku kata aku makin berisi..makcik aku kata..kawan2 ofis lama pon kata macam tu..encek kanda,bole ke cik dinda nie nak kurus??jawapan "eh,ta payah..kan dah comel macam tu..kalau kurus sangat nanti, peluk rasa tulang je.." hahahahaha..jawapan biase..semua laki pon akan jawab macam tu..tapi,betul ke aku makin berisi..??hahahha..tak boleh terima kenyataan la tu..cube tengok..betul ke aku makin berisi..



erk..rasenye macam betol je aku makin berisi??hahahah..dalam mase 3 thn..adooiii..tak sangka..tapi,tolong abaikan gambar yang dikiri tu ye??aku agak innocent plak mase tuh..hahaha..

p/s: tape,gemok ke,berisi ke,encek kanda tetap sayang..hehehe..
betol x??
tq encek kanda..;)
u make me laugh2 everyday..;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..