welcome friends

Monday, June 18, 2012

dah exam, result la pulak..


ha..bertemu kite kembali..lame dah rasenye tak hapdet belog nie..berhabuk2 dah..fuh..fuh..ha..kan bersih dah tu.. korang ingat lagi tak blog aku yang cerita pasal exam?? ape? tak ingat..tape2.. meh klik sinie laju2..bagi korang ingati..--->> sini.. ha..ingat dah kan??

so, kt sini aku cuma nak bagitau yang resultnye dah kuar.. alhamdulillah.. aku lulus dengan jayanya.. percaya tak?? ha?? tak percaya?? mari sini kasi korang tengok..


sekarang, percaya kan??hehehe.. ok la..nie je n3 untk hari nie..sory la ek kalau korang rase teruje nak bace.. alih2, aku cume nak bagi tau result aku jek..hehehe..

notakecil : minggu depan 28.06.2012 sampai 05.07.2012 aku pegi induksi..ape nak cakap mase pengucapan awam tu ek?? takot..

peace yaw..
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..