welcome friends

Saturday, January 5, 2013

da "hottest" ladies..

assalamualaikum..
petang yang selamat..

hai korang..!! petang2 gini, tetibe jari jemari nie rasenye nak menaip je.. laju je die nak menari2 di atas keyboard hitam legam nie.. maklumla, berlagak.. boleh taip lelaju.. kaw ade?? phiu..!! lari tajuk sudah.. tajuk bukan maen nak hebad lagi kan?? jom.. check it out..

citernye cam gini.. semalam (4 jan 2013) waktu tu jam 6.10 petang.. aku naek train dari kl sentral menuju ke klang.. biase lah, rutin harian aku memang cmtu.. tiap hari pegi n balik keje naek train.. dah jadi alah bisa tegal biase.. kan? harap betul la peribahasa aku tuh.. next..

train pon dengan lemah gemalainye merangkak depan aku.. pintu pon terbukak luas.. ape lagi, macam kambing masuk kandang la jawabye.. sume nak duduk.. der, duduk tu satu nikmat der.. dari kl sentral ke klang.. memang memerlukan tempat duduk la senang citer.. gile nak diri? cube la kaw rase berdiri 1 jam dalam train.. yang tak berapa nak stabil tu.. lepas tu tergedik sane, tergedik sini..tu pon naseb baek kalau train kaw tak mogok.. kalau mogok, mau sejam lebih.. ade pulak tu, 2 jam..ngalahkan nak pegi sekinchan je.. sampai dah sekinchan kalau cmtu.. dapat gak aku jumpe buah hati.. kahkah..

ni bukan nak cerita pasal train ke.. buat ke.. hati ke.. ini cerita, adalah ceritara di antara aku dengan si dia.. kalau nak cerita pasal train, 7 hari 8 malam tak habis wa cakap sama lu der.. jadi, aku citer mane yang patot je hari nie.. nah.. dah berapa perenggan dok citer merapu je aku nie? sila teruskan aisyah.. next..

tersebut la sebuah cerita, duduknye aku selepas masuk train tu di atas kerusi yang tak berapa nak empuk tu, disebelahnye ada seorang "hottest ladies".. berbaju oren.. terbelah di tengah. dan kelihatan beberapa sparetire di situ.. ops.. terlebih sudah..

 korang anggap jela, da hottest ladies tadi seperti ini.. tapi version 70an.. badan dah dipampam
sebab faktor usia rambut beruban dan kedut2 di muke dan seluruh badan.. kang, aku story lelebih, 
macam jahat sangat.. anggap jela muke die canggini..
(credit to encik gugel for da image)

aku pon duduk dengan senang hatinye.. agaknye, disebabkan aku nie kedekut sangat nak bagi orang duduk (sekati aku la, bukan ade ibu mengandung pon), padan ngn muke aku.. tau nape? gile semerbak "perfume" jiran aku tadi tuh..

pergh..!!! menusuk ke kalbu.. menusuk ke jiwa.. menusuk ke segala rongga yang terbuka wa cakap same lu..!! sekali dia kirai "selendang" die.. bapak.. mau kene demam terkejut hidung aku.. tu la.. dekut sangat.. nak gak duduk.. tu la padahnye.. kesian aku.. gile tak boleh tahan weh..

aku dah duduk serapat mungkin dengan jiran sebelah kanan aku dah.. sampai berlaga peha.. berlaga siku.. punye nak ngelakkan jiran yang "hot" tadi tuh.. tapi, baunye memang gile lah..!! aku rase, kalau beg aku boleh bercakap, mau die lari tinggalkan aku keseorangan.. tapi, aku pure2 steady.. tak  nak lah menjatuhkan air muke jiran sebelah kan..

tapi, bile aku terpandang je jiran depan aku, memang aku nak gelak guling2.. jujur beb.. jujur dengan tingkah laku beliau.. sebab, jiran die pon same "hot" cam jiran aku.. aku nampak die tutup lobang hidung die beb..

korang anggap la cara di tutup hidung cmni.. nak cover di tutup hidung..
tapi versi pompuan.. sebab aku dok coach pompuan..
pakai gambar nie sebab takde gambar yang menunjukkan ekpresion kakak tu..
(credit to encik gugel for da image)

punye lah kakak tu cover yang di tutup hidung.. dah la jiran die tuh dok cube bagi muke beliau pada kakak tuh.. kesian weh.. kakak tu daring tajam je kt jiran die tuh.. tapi, jiran die bukan paham pon.. maklumla, dah 7 series.. mane paham beb bab daring2 tajam nie.. cube korang daring tajam kt atok or nenek korang, agak2 dorang cakap ape?? memang dorang diam je la.. buat rugi jek korang bagi hint.. wt saket mate je weh..

haih.. kalau nak cerita pasal "perfume" semula jadi nie, aku pon tak tau.. mungkin memang adat dorang kot.. pakai "perfume" lagu tuh.. tapi, memang sengsara jugak la aku semalam.. meleleh air hidung beb..!! gile "wangi".. ok.. sudah lah.. jangan dok mengutuk orang aisyah.. renti renti kan la..

ok la korang, tu je yang aku nak cerita hari ni.. sebab jari aku nie sebok menggedik nak menaip.. aku layankan la.. kalau tak kan, tak nak suap aku makan.. susah pulak nanti.. k.. bye..!!

p/s : tadi aku baru lepas wt check up.. untuk keje kt uitm.. wish me luck bile dah keje sane nanti k?? tata..

notakecil : miss my boy..!!

peace yaw..!!
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..