welcome friends

Wednesday, January 2, 2013

yang di idam kini didepan mata..

assalamualaikum
selamat petang

hai korang..!! lame dah aku tak update belog kan? maklumla. al sebok ibni al bizi lah. hehehe.. nak hapdate blog pon berpk gak.. nak citer ape.. kan?? tapi hari nie ade citer hot..!!

dapat keje kt uitm..!!! can't believe it..!!

percaya tak?? tengok nie..


alhamdulillah.. nie mungkin rezeki yang ALLAH nak bagi kat aku.. kan ke tahun 2013 azam aku nak kumpul duit untuk 2014.. ALLAH dah pon bagi aku jalan.. syukran ya ALLAH.. kau lebih mengetahui segalanya.. walaupun jawatan yang  sama dan gaji yang sama juga, tapi, kelebihannye sangat dekat dengan rumah..

aku nanti akan ditempat kan di bahagian pengurusan akaun dan sistem, pejabat bendahari, uitm shah alam.. tengok tu.. uitm shah alam ok.. memang dekat sangat dengan rumah.. jadinye, lepas nie dah tak payah kuar umah sebelum subuh.. dah boleh relax cikit..

kalau nie bukan rezeki untuk aku, ALLAH takkan bagi aku peluang nie.. nie mesti rezeki yang ALLAH dah tentukan untuk aku..

untuk PPSPPA.. aku bakal merindui kalian semua.. tempat aku dididik untuk menjadi seorang Pembantu Setiausaha Pejabat yang berguna.. terutama bos aku sekarang nie "PUAN HAJAH HAZILAH BINTI GUMRI". beliau adalah seorang bos yang sangat sporting.. tak mungkin aku boleh dapat bos seperti beliau.. terima kasih hajah..

kepada kakak ku SITI NUR AZIAH BINTI SULAIMAN, tolong la jangan bersedih.. nanti sy berat hati nak tinggalkan akak.
kepada rakan gosipku kak SITI FATIMAH BINTI KHALID n SITI FARAHAIN BINTI SUHARMAN, kalian takkan aku lupakan.. lepas nie dah tak de tempat nak gosip dah.. tak boleh tido di kerusi empuk.. i will miss dat..
kepada kak ROZITA BINTI ABD RAHMAN, maaf kak.. lepas nie saya dah tak dapat nak ganti tempat akak lagi.. sy mesti rindu nak dengar akak bagi nasihat..
dan kepada sahabat sejawat ku NUR FAIZZA BINTI ISMAIL, tak dapat nak makan ikan bakar dengan u.. mesti rindu nak dengar awak mengadu.. bergosip.. even kite jao berbatu2..

kepada semua warga PPSPPA (PERBADANAN PENGURUSAN SISA PEPEJAL DAN PEMEBRSIHAN AWAM) aku akan merindui kalian semua.. pasti..

notakecil : kenapa nama encik kanda tak disebut, ops.. saje buat gempak.. terima kasih awak.. sebab bagi sy semangat.. bila awak kata pegi lah, baru la lega hati sy.. awak kata, lepas nie takde la sy susah hati lagi.. awak dah dapat keje dekat dengan rumah.. mungkin rezeki 'tuuuut' kot,.. tq awak.. much luv u.. <3 font="font">

peace yaw.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..