welcome friends

Tuesday, February 8, 2011

cerita bos baru..!!

boleh ke tak ai wt entri yang camnie??kecoh tak agak2??hai..brani mati je la..hehhehehe..

7 feb 2011, ai dapat bos baru..ok,ai rase cam dah lapok pulak kes bos baru nie..tapi,7 feb bukan semalam ke??nape ai rase cam dah lame je dapat bos baru nie??adoyai..!!entah kenapa,ai rasa sejak bos baru masuk nie,jam kt ofis nie macam tak berfungsi jek..hish..!!

bile tengok jam,aik baru kol 10??rase cam dah lama je ai duduk depan pc nie,sambil pura2 wat ada keje..padahal mana ada keje..adoi..!!minggu nie ai memang banyak betol mengeluh..nak wt cam ne,dah nak terkeluar..

boleh imagine tak agak2 muka ai jadi camtuh??

ok..noraisyah binti sahak..!!stop mengeluh ok??nanti cepat tua..faham??kita kena selalu senyum..faham??kan encek kanda tak suka kalau ai masam2..tak gitu encek kanda??hehehe..ok..ai senyum untuk u je k??leh tak??hahaha..

baru 2 hari ai merasa dapat bos baru..pergh..!!kaw2 letih siot..!!macam2 yang tak kena..ok..ai tak nak cerita..tak baik..cukup lah ai nak menga
du seketika dekat entri ai ari nieh..hehehehe..pas nie tak nak mengadu lagi kot..encek kanda tak suke ai mengadu2 nie..dia kata,"kan kerja..buat aje..."hah..!!hamek ko sebijik kene..!!makan dalam..hahaha..tapi,dsebabkan encek kanda yang cakap cmtu,ai ta kesah..!!hahaha..name blog ai pon ade ai kesah??

nak mengepos entri nie pon meng
ambil mase yang berjam2 tau??nak selamatkan diri dari dikesan berblog..hahaha..memang menguji tahap kesabaran tau??ape2 pon,ai akan cuba yang terbaik untuk jadi PA yang terbaik untuk bos baru ai nie..almaklum la..bos wanita..memang la macam2 kerenah..tak gitu??lama2 nanti,mesti ai jemu punya lah dengan kerenah dia tuh..mayb amek masa yang lama ckit kot..yela..tak biasa lagi la ktakan..

actly,ai rndu kat bos lama ai nieh..hai la
tn hj ismail b mohame..kenapa la anda di hantar ke hq..huhuhu..mau je suh die datang cnie balek..baru la happy ppsppa negeri selangor..ada papa yang perihatin..hehhhehe..memuji sangat ke??tak pe..tn hj pon dah macam ayah ai..sbb tu ai rndu kt die tuh..hahhaha..


ok..semua dekat cnie mesti rindu dekat bos lama..even ai yang baru je keje dekat cnie pon rndu..hahaha..pn jamaliah,kami rindu sebagai anggota kepada bos je..hehehhe..

ok la..ai mintak diri dulu..nak lunch..lapa gile..sejak bos baru masuk,ai asyek lapar je kebelakangan ni..entah la..

tata~~

2 comments:

  1. ria: mesti la da keje..;)
    kalau tak,ai tak mengeluh cm nie..
    heheheh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..kebahagiaan..selamanye..

..kebahagiaan..selamanye..